
پاییز را فصل عاشقانه های پرغم مینامند.فصل مرگ برگ ها میخوانند.فصلی سراسر احساس.اما پاییز... پاییر برای من فصل کودکانه هاست.فصل لبخند است.من پاییز را کودکانه می پرستم. چتر مشکی ام را می گشایم و قدمی زیر باران می گذارم و محو زیبایی اطرافم می شوم....
ادامه مطلب